SIM-kortin vaihtuminen

Kuinka saan tiedon, ennen kuin SIM-kortit vaihtuvat?

  1. Mustalinja-asiakaspalvelu ottaa asiakkaaseen yhteyttä ja käy läpi SIM-kortin vaihdon sekä tarkemman vaihtoajan
  2. SIM-kortit toimitetaan postitse yritykselle
  3. Asiakas toimittaa SIM-kortit henkilökunnalle
  4. Kaikille MustalinjaSIM-käyttäjille saapuu tekstiviesti ennen vaihtoaikaa

 

Mitä SIM-kortin vaihto tarkoittaa asiakkaille käytännössä?

  1. SIM-korttien vaihto pyritään toteuttamaan aina niin, että siitä on käytännössä asiakkaalle mahdollisimman vähän vaivaa.
  2. SIM-korttien vaihtoaika sovitaan hyvissä ajoin asiakkaan kanssa. Vaihtoaika sovitaan päivämäärän tarkkuudella, mutta jokainen käyttäjä saa tekstiviestin ennen SIM-kortin vaihtoa.
  3. Toimitamme yrityksen SIM-kortit pääsääntöisesti päätoimipaikkaan, josta asiakas jakaa SIM-kortit henkilökunnalle. SIM-korttien mukana on listaus, jonka mukaan kortit jaetaan.
  4. Käyttäjä vaihtaa uuden SIM-kortin, kun aiempi, käytössä ollut SIM-kortti lakkaa toimimasta.

 

SIM-korttia vaihtaessa, toimi näin:

  1. sammuta puhelinlaite
  2. avaa laitteen SIM-korttipaikka ja poista entinen SIM-kortti (tarvittaessa varmista paikka puhelinlaitteen ohjeista).
  3. irroita uusi SIM-kortti muovikortista painamalla (varmista SIM-kortin koko vertaamalla vanhaan SIM-korttiin).
  4. aseta uusi SIM-kortti laitteeseen, sulje SIM-korttipaikka ja käynnistä puhelinlaite
  5.  

 

Kuinka SIM-korttien jako tehdään käyttäjille Korona -poikkeustilanteen aikana?

SIM-kortit toimitetaan pääsääntöisesti asiakasyrityksen päätoimipaikkaan postitse hyvissä ajoin ennen vaihtoa. Näin mm. etätyöntekijöillä on hyvin aikaa käydä noutamassa SIM-kortit toimipisteeltä. Mikäli asiakasyrityksen henkilökuntaa on karanteenissa, suosittelemme postittamaan heille SIM-kortit kotiosoitteeseen.

 

PIN-koodi?

  • SIM-kortin PIN-koodi on oletuksena 1234
  • Suosittelemme vaihtamaan PIN-koodin SIM-kortin vaihdon jälkeen.

 

Uuden verkon kattavuus Suomessa?

Elisan verkon kattavuus on Suomessa huippuluokkaa, joten odotettavissa on kuuluvuuden parantuminen ja asiakkaiden dataverkon nopeutuminen (nykyinen poikkeustilanne voi vaikuttaa).

Lisätietoja verkosta »

Mikäli kuuluvuuden kanssa ilmenee ongelmia, pyydämme olemaan yhteydessä Mustalinja Asiakaspalveluun

Voit kysyä apua SIM-kortteihin liittyen numerosta 09 68 999 880

 

Mustalinja-asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 8.00 – 18.00
puh. 09 68 999 888
asiakaspalvelu@mustalinja.fi

Musta-Pekka Oy reagoi poikkeusolosuhteiden myötä kasvaneeseen mobiilipalveluiden kysyntään ja kiristyneisiin liiketoimintaolosuhteisiin.

Musta-Pekka parantaa asiakkaidemme liittymien puhe- ja datakäyttöedellytyksiä siirtoprosessin yhteydessä seuraavasti:

* Datan käyttö rajattomaksi (kotimaa, Pohjoismaat ja Baltia). Myös EU:n ulkopuolinen data- roaming-hinnoitelu alenee olennaisesti.
* Kaikkiin liittymiin 5000 minuuttia normaalihintaista kotimaan puhetta
* Käyttömäärien lisäykset toteutetaan asiakkaiden liittymiin ilman lisäveloitusta.

Tämä järjestely on voimassa vuoden 2020 loppuun saakka, jonka jälkeen palvelujen sisältö ja laskutus tapahtuu sopimuksen mukaisesti.

Kysy lisää!

 

myynti@mustalinja.fi

tel. 08 4152 4000

Nahkatehtaankatu 2, 3 Krs.
90130 Oulu

 

 

Riihitontuntie 7C, 02200, Espoo

Nahkatehtaankatu 2, 3 Krs., 90130 Oulu

Mustalinja myynti

08 4152 4000
myynti@mustalinja.fi

Tietosuojaseloste »

Mustalinja Asiakaspalvelu

09 68 999 888
asiakaspalvelu@mustalinja.fi

Leasing ja laitteet

Tiedustelut vain sähköpostilla
myynti@mustapekka.fi

Puolueellinen mobiilivaihdevertailu

Lataa puolueellinen vertailu

Mustapekan puolueellisessa mobiilivaihdevertailussa ovat testipenkissä suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen mobiilivaihde.

Puolueellinen mobiilivaihdevertailu sisältää perustietopaketin mobiilivaihteesta ja sen toiminnoista. Lisäksi se tarjoaa vinkkejä eri mobiilivaihteiden vertailuun sekä hankintapäätöksen tueksi.

Lataa heti tästä!

Kiitos, saat postia pian!