Yksikään puhelu ei jää hoitamatta – Juhan Auto Oy

Mustalinjan takaisinsoittojärjestelmä takaa, ettei yksikään saapuva puhelu jää hoitamattaJuhan Auton on perinteikäs toimija suomalaisessa autokaupassa. Juhan Auton tarina alkoi vuonna 1979, kun ensimmäinen autotalo avattiin Raahessa. Nykyään Juhan Autolla on toimipisteet Oulussa, Raahessa, Kemijärvellä ja Kuusamossa ja henkilöstön koko yli 90 henkilöä.

Autotalo siirtyi nykyiseen perheomistukseen vuonna 1987, joten perheyhtiö on jo yli 40 -vuotias. Perinteikkään toiminnan arvot näkyvät myös käytännössä – keskeisiä asioita yrityksessä ovat mm. laadukas asiakaspalvelu, johon kuuluu palvelulupaus, että jokainen yhteyttä ottanut asiakas kontaktoidaan.

PUHELIMELLA ON MERKITTÄVÄ ROOLI AUTOKAUPASSA

Vaikka autokauppa käy läpi suurta muutosvaihetta internetin tarjotessa erilaisia tapoja hankkia auto, on puhelimella silti merkittävä rooli autokaupassa. Puhelimella ja puhelimessa tarjottavalla asiakaspalvelulla on vielä suurempi rooli Juhan Auton kaltaisessa täyden palvelun autotalossa, jossa toimipisteistä löytyy kaikki palvelut myynnistä huoltoon, korikorjauksesta autonvuokraukseen.

Puhelimen rooli on suurin huoltopalveluissa. Siellä asiakas haluaa saada palvelua pian ja sesonkiaikana esim. talven yllättäessä, saapuu huoltoon todella palhon puheluja. Ja kaikkiin saapuneisiin puheluihin reagoidaan Mustalinjan avulla.

TAKAISINSOITTO JA PUHELULOKI OVAT AHKERASSA KÄYTÖSSÄ

Juhan autoMustalinjan avulla asiakas saa takaisinsoittolupauksen, vaikka juuri sillä hetkellä saapuvaan puheluun ei päästäisi vastaamaan. Ajantasainen puheluloki taas huolehtii Juhan Auton organisaation sisällä, että jokainen käyttäjä näkee tiedot puheluista – mikä puhelu on hoidettu, kuka on hoitanut ja mihin puheluun pitää reagoida heti. Näin voidaan 100% varmistaa, että jokainen yritykseen soittanut henkilö kontaktoidaan mahdollisimman pian.

Mustalinja on ollut Juhan Autossa käytössä joulukuusta 2018. Mustalinjan kaltaisen puhelinpalvelun käyttöönotto on Juhan Auton kaltaisessa organisaatiossa muutos ja se vie hiukan aikaa. Mutta käyttöönottovaiheen jälkeen, kun palvelu oli saatu hiottua, Mustalinja on ollut olennainen osa Juhan Auton toimintaa.

RAPORTOINTI TÄRKEÄNÄ TOIMINTONA

Takaisinsoittojärjestelmän ohella Mustalinja-raportointi on toinen olennainen toiminto, jota käytetään Juhan Autossa. Raportoinnin avulla nähdään tarkkaa tietoa siitä, miten puheluja tulee sekä miten nopeasti ne hoidetaan.

Raportoinnin tuottama tieto on olennaista siinä, että palvelulupauksen pitämistä voidaan seurata. Lisäksi Mustalinjan avulla voidaan helposti ja nopeasti jakaa saapuvia puheluja vaikka koko organisaatiolle, kuten esimerkiksi renkaanvaihdon sesonkina ensilumen sataessa maahan.

Lue lisää:

Juhan Auton www-sivut
Juhan Auto Instagramissa
Juhan Auto Facebookissa

Lataa mobiilivaihdevertailu

Puolueellinen mobiilivaihde -vertailu sisältää perustietopaketin mobiilivaihteesta ja sen toiminnoista. Lisäksi se tarjoaa vinkkejä eri mobiilivaihteiden vertailuun sekä hankintapäätöksen tueksi.

Lataa mobiilivaihdevertailu

  • Lisätietoja henkilötietojen käsittelystämme löydät tietosuojaselosteestamme »
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Mobiilivaihde vertailu